Primary Advertiser

"מושכים את כולם כלפי מעלה": הכירו את מדעני העתיד של ישראל

בשיתוף מדעני העתיד

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 10:25

התלמידים והתלמידות המצטיינים מתוכנית "אודיסיאה" נהנים מכל רגע: "הביטחון העצמי התגבר בזכות התוכנית, אנחנו מרחיבים את האופקים שלנו". צפו בכתבה

בווידאו: התלמידים והתלמידות המצטיינים מתוכנית "אודיסיאה"/עריכה: דן בוגוסלבסקי

הגענו למכללה האקדמית תל-חי כדי לפגוש את התלמידים והתלמידות המצטיינים מתוכנית "אודיסיאה"- מיזם משותף של האגף לתלמידים מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך ומרכז מדעני העתיד של קרן מיימונידיס.

ההרשמה לתכניות אלפא, אודיסיאה ואידיאה בעיצומה בעיצומה ותסתיים ב-15/1/23. לפרטים נוספים>>

לוגו מדעני העתיד. יח"צ,
לפרטים נוספים לחצו על התמונה/יח"צ

מדובר ביום בשבוע שבו אנחנו יוצאים מהמסגרת של בית הספר ולומדים נושאים שבאמת מעניינים אותנו באופן אישי, ברמה שהיא יותר גבוהה", סיפרה אלה מרום, שלומדת בתוכנית. "בנוסף לזה אנחנו לומדים קורסים שהם לא בהכרח מדעיים, אלא גם מתחומים כלליים כמו פילוסופיה של המדע. אנחנו נכנסים לקורסים כמו סטודנטים - לומדים בהרצאות בנפרד ובתרגולים בנפרד. הרמה גבוהה והקצב מהיר. כולם פה חברים של כולם ועוזרים אחד לשני".

דר' מאירה שנק, מנהלת המרכז האקדמי לנוער ע"ש סידני וורן אמרה: "אנחנו מושכים את כולם כלפי מעלה. הם לומדים כסטודנטים וחווים אווירה שונה מבית הספר. החלק החברתי מאפשר לנו להעצים את כל המיומנות וכן את תחושת המסוגלות. החלק החברתי הוא החלק של ההעצמה והגיבוש והם הופכים לחברים לחיים".

מארק לומקין, מרצה בתוכנית אודיסיאה, הוסיף: "כשאני מלמד אותם הם מאתגרים אותי, ומביאים אותי למקום שאני הופך למרצה הרבה יותר טוב בזכותם".

תלמיד נוסף בתוכנית, מוחמד אבו אלהיגא, אמר: "אנשים שחיפשו אתגר בחיים חוץ מבית הספר, מצאו את אודיסיאה. אני לוקח קורסים אקדמיים שמעניקים לי ידע בתחומים שאני לומד וכן נקודות זכות שיכולות לעזור לנו בהמשך. הביטחון העצמי שלי התגבר בזכות התוכנית". גם תמיר סמיט שלומד בתוכנית נשמע מרוצה: "אנחנו מרחיבים את האופקים שלנו ולומדים קורסים. בחרתי במסלול מדעי המחשב, במהלך השנה יש לנו סמינרים שאליהם אנחנו יוצאים למספר ימים ומתגבשים". התלמידה אור צור סיכמה: "מדובר באנשים שלא בהכרח הייתי פוגשת במקומות אחרים. לכולם יש מטרה משותפת וזה עוזר להתחבר ולהתגבש".

ההרשמה לתכניות אלפא, אודיסיאה ואידיאה בעיצומה בעיצומה ותסתיים ב-15/1/23. לפרטים נוספים>>

לעמוד הפייסבוק של מדעני העתיד>>

בשיתוף מדעני העתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully